Page 35 - EKOpodnikanie book
P. 35

Výrobky s environmentálnou značkou EÚ môžu pochádzať z ktoréhokoľvek miesta na svete, pokiaľ

            preukážu, že spĺňajú potrebné podmienky. [5]




                        65% spotrebiteľov, ktorí poznajú environmentálnu značku EÚ, jej už verí.*
             (* Štúdia spotrebiteľského trhu o tvrdeniach týkajúcich sa životného prostredia pre nepotravinové výrobky, Európska komisia, 2014)




            V rámci propagácie výrobkov s environmentálnou značkou bol vyvinutý aj EÚ Ecolabel digital toolkit
            pre tvorbu rôznych vizuálov, ktorými môžete propagovať svoj produkt s Environmentálnou značkou

            EÚ  oveľa  jednoduchšie.  Nástroj  bol  vyvinutý  s  cieľom  poskytnúť  ekopodnikateľom  materiál

            pripravený na použitie na uľahčenie komunikácie na ich sociálnych médiách alebo na webových

            stránkach s cieľom kolektívne optimalizovať dosah na cieľové publikum B2B a B2C.






















            Využitím  nástroja  získajú  podnikatelia  k dispozícii  obsah,  ktorý  môžu  za  dodržania  stanovených

            podmienok voľne šíriť:
                      * Príspevky na sociálnych sieťach pre Twitter, Facebook a LinkedIn

                      Relevantné značky hash, ktoré sa majú použiť v rámci príspevkov

                      Relevantné účty sociálnych médií na označovanie príspevkov
                      * Články

                      Úspešné príbehy

                      Produktové skupiny špecifických výrobkov




            Rovnako je na stránkach ecolabel možné stiahnuť množstvo ďalších informácií, videonávodov a pod.
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40