Page 35 - EKOpodnikanie book
P. 35
Výrobky s environmentálnou značkou EÚ môžu pochádzať z ktoréhokoľvek miesta na svete, pokiaľ
preukážu, že spĺňajú potrebné podmienky. [5]
65% spotrebiteľov, ktorí poznajú environmentálnu značku EÚ, jej už verí.*
(* Štúdia spotrebiteľského trhu o tvrdeniach týkajúcich sa životného prostredia pre nepotravinové výrobky, Európska komisia, 2014)
V rámci propagácie výrobkov s environmentálnou značkou bol vyvinutý aj EÚ Ecolabel digital toolkit
pre tvorbu rôznych vizuálov, ktorými môžete propagovať svoj produkt s Environmentálnou značkou
EÚ oveľa jednoduchšie. Nástroj bol vyvinutý s cieľom poskytnúť ekopodnikateľom materiál
pripravený na použitie na uľahčenie komunikácie na ich sociálnych médiách alebo na webových
stránkach s cieľom kolektívne optimalizovať dosah na cieľové publikum B2B a B2C.
Využitím nástroja získajú podnikatelia k dispozícii obsah, ktorý môžu za dodržania stanovených
podmienok voľne šíriť:
* Príspevky na sociálnych sieťach pre Twitter, Facebook a LinkedIn
Relevantné značky hash, ktoré sa majú použiť v rámci príspevkov
Relevantné účty sociálnych médií na označovanie príspevkov
* Články
Úspešné príbehy
Produktové skupiny špecifických výrobkov
Rovnako je na stránkach ecolabel možné stiahnuť množstvo ďalších informácií, videonávodov a pod.